Monday 28 November 2011

Helgen

I lördags stod jag för tårtbaket. Det var roligt när alla kom och jag tror Johanna blev nöjd.

Sen var det utgång med ett helt gäng. Vi var typ tolv pers. Och vi drog till Amnesia. Och dansa typ hela kvällen. Vilket var helt underbart roligt. Sen droppade vi av några i taget. Kommer inte riktigt ihåg när jag drog med My och Lina dock. Tog nattbussen hem med Lina. Var även tvungna att gå av för Lina var så kissnödig så vi blev tvungna att vänta på nästa och kom hem till mig halv sex. Härligt.

Vi sov till halv tolv, då mamma kom och väckte oss. Så drog vi på Attitude mässan i Kistamässan. Vi kollade runt lite och sedan kollade vi på modevisningen. Som var typ höjdpunkten. Det var väldigt mycket skönhet. Vilket jag inte riktigt bryr mig om.

No comments:

Post a Comment