Sunday 20 May 2012

I BREAK ALL THE RULES!! - Johanna

Nu är man hemkommen ifrån landet. Har varit det ett tag. Har fått ner en pizza i magen. Sprungit runt barfota idag och spelade även lite "badminton" med Johanna barfota i gräset så jag har jätte fina fötter.

Så jag har varit på landet de här senaste dagarna. I lördags var vi på bakluckeloppis. Där jag köpte den snygga jeansjackan på bilden ovan. Super snygg. 40 spänn, katchiiooooo. Sen den kvällen kom min faster och hennes man över och jag gjorde någon konstig efterrätt. Men den blev nog god. Den smakade gott. Var dock lite svår att äta. Men nu ska jag dricka för jag är törstig.

1 comment:

  1. SV: Hahah mina tår e mobbade XD Ja jag tänkte ha jackan i morgon! Men jag har en annan militärgrön jacka som jag också vill använda! kanske kan ha den senare i veckan :D As snyyygg!!

    Snygg jacka du också inhandlat! :D

    ReplyDelete