Tuesday 22 May 2012

Today, Tonight and Tomorrow.

Sitter just nu och tar en paus ifrån engelska pluggandet. Det går väl hyfsat. Kommer i alla fall få ihop ett litet tal till på torsdag. Score.

Ajuste jag har en bild att visa er som jag kladdade ihop under lektionstid idag. Sedan på mönsterkonstruktionen konstruerade vi mönster utifrån bilder. Men bara i papper. Det gick bra och nu har jag en ide om hur jag ska sy min studentklänning. Score!

Så imorgon är det onsdag. Det betyder fotokurs, inget kvar att göra. Skönt. och svenska vilket kommer vara en August Strindbergs promenad. Wohoppi. Eller nej, men bättre än att sitta på skolan.

Så där har ni, idag, ikväll och imorgon. Bilden får väl komma upp någon annan gång.

1 comment:

  1. men vad livet flyter för dig då!!! :O fett nice! :D

    ReplyDelete