Wednesday 26 September 2012

A bit tired but still dancing.

Gårdagens kladdiga händer
En av dagens uppgifter

Idag blev vi presenterade för modules på internet vilket låter bra. Innan det hände så satt vi mest och pratade i klassrummet och lärde känna varandra lite på ytan. Så efter stunden i modules på datorn var det lunch dags. Vi gick nio stycken tillsammans till ett ställe och åt lunch. Jätte god mat men det kostade lite mer än min lunchbudget ligger på. Så får väl gottgöra det någon annan dag.

Efter lunchen fick vi rita med ink och fjäder. Riktigt skoj. Sedan skulle vi göra en bild som var lite mer detaljerad och man fick kolla mer på pappret än tidigare och man skulle skugga osv. Vilket är teckningen ovan ifrån. Det är alltså endel av ananasen. 

Nu ska vi (jag och Erika) ta det lugnt ett tag för man är lite slö i huvudet. Sedan ska vi äta middag och ta oss i väg till svenska kyrkan troligen.

1 comment:

  1. Hej!

    Jag funderar pa att soka till West London College till varen, tankte hora om jag kan fa lite hjalp av dig? Jag ar fran Sverige men bor i for tillfallet i Groningen. Hur hittade du boende? Och hur ansokte du dit? :)
    Vore jattesnallt om du vill hjalpa mig.
    / Anna

    ReplyDelete