Saturday 29 September 2012

I wanna dance with somebody!


Att vakna till brandlarm och sedan inse att man har världens bakis huvudvärk är ingen höjdare. Vill bara gå och lägga mig igen typ. Sova. Men nu har jag i alla fall ätit frukost där typ alla var för alla vaknade ju av brandlarmet. Men vi var väl helt enkelt tvungna att uppleva det innan vi flyttade ut härifrån.

Igår var vi ute med Byron, som visade sig vara 28. (Alla som vi träffar lyckas vara i typ samma ålder). Men vi hade det bra och roligt. Han visade ett knep han när han går ut. Först var vi inne på ställe för att få stämplar för att sedan slippa betala och stå i kö. Sen gick vi in på en pub typ bredvid och drack några cider för det är billigare där. Sen gick vi tillbaks till Loop tror jag det hette. Men jag hade typ lyckats tvätta bort min stämpel när jag var på toa. Men vi kom in i alla fall. Så vi dansade lite och hade det bra.

Sen tog vi en nattbuss hem. Erika tyckte vi var framme så vi gick av för tidigt, så vi fick gå en bit. Men det gick bra ändå. Vi blev inte så sena. Var nog hemma vid ett tiden. (och ändå mår man som man gör)

No comments:

Post a Comment