Saturday 29 September 2012

Kiss & Tell

What to say, what to say? Vi hade fått ett uppdrag i skolan. Att besöka några platser och man skulle minst besöka två. Så idag var vi till affären Anthropologie och gud så fin inredning de hade. Man blev helt förtrollad. Allt var så fint och inredningen var så snygg och asså.. Måste nog gå dit igen bara för att inredningen var så fin. (Bilden är inifrån deras butik på deras fönster. hur coola liksom?) Det andra stället vi tog oss till var Carnaby street. Där vi varit förut, men i alla fall. Monki ligger ju där. Klart jag varit där liksom. Så vi lallade runt där ett tag. Sedan vid fyra träffade jag Filipe ett tag och sedan drog vi oss hem åt olika håll och jag kom tillbaks till hostlet och gick ut och åt Donken middag med Erika. Mums, bakismat!

Snart ska vi i väg på nya äventyr, på hejdå fest för amerikanen Lou vi träffade för några veckor sedan. Han bad Paolo bjuda in oss. Så vi ska dit. Vet dock inte vad jag ska ha på mig. Vill inte ha tillbaks min hosta, då den smyger lite i halsen efter gårdagen. Och imorgon ska vi ju till Ikea (Erika sa att jag hade skrivit lördag och då hade jag skrivit fel...) så ingen bakis söndag får vi hoppas på. Nej, men nu borde jag hitta en tröja till kvällen.

No comments:

Post a Comment