Friday 14 September 2012

Turister i London

Eftersom vi har endel tid nu innan skolan börjat bestämde vi oss för idag att vara riktiga London turister. Vi var till Big ben and the house of Parliament. Vi var även till Buckingham palace och var där när det var vakt byte. Dock så såg vi inte så mycket. Sen åt vi lunch i Trafalgar Square. Vi såg självklart London eye när vi var vid Big Ben. Men jag har ju redan åkt den och jag rekommenderar den inte. Åk istället till Paramount, där vi var här om dagen. Vi tog även en tur på Carnaby street där jag provade en jacka på monki som jag vill ha. Super snygg. Ajaa, sen promenerade vi vidare och hamnade i Covent Garden och satte oss på en gatukant och pratade och kollade på människor.

btw. Jag ser ut som ett troll på bilden på mig med Big Ben i backgrunden.

No comments:

Post a Comment