Tuesday 30 October 2012

Smile

Hittade en bild på mig på Sushilas blogg. (en klasskamrats blogg)  Den är tagen förra onsdagen i skolan.

Idag var det halvdag i skolan och lek med bläck. Eller lek och lek. Spillde lite bläck också, över typ hela min arm. Men det gör inget. Det som kom på teckningarna blev lite små coolt så. :) Efter skolan gick jag, Erika och Emelie till British Museum. Sedan knallade vi runt lite grann, för att jag skulle fördriva tiden. De drog efter ett tag. Jag provade ett par byxor och hamnade sedan på Weekday och köpte ett par jeans för 4 pund. Score! Efter det träffade jag Filipe ett tag. Nu är jag i alla fall hemma och har ätit.

2 comments:

  1. Hej Sandra .. Tack för att du kommer med min blogg. Slutligen fick se din blogg och du har verkligen en härlig inlägg. mycket kärlek .. Sushila xoxo

    ReplyDelete
  2. hehe I know I shoulda written in English..hehe. I love your blog and ur drawings.. Keep it up. :) Wish there was a follower gadget too so I could follow :P

    ReplyDelete