Monday 8 October 2012

Spell put a spell on me.


Jag har ett tag suktat efter saker ifrån Spell och gått och blivit smått förälskad i olika saker. Så vad passar inte bättre än att vara med i en tävling där just en (svart) Spell väska tävlas ut av Amanda Berg. Allt ifrån Spell är så fint. Deras lookbooks är helt underbara och de driver även en blogg där de lägger upp saker som inspirerar dom och jag bara älskar allt (för det mesta). Allt är så inspirerande och väskan är så fin. En ren dröm. Även fast jag har haft svårt för fransar så är den så fin. Det passar så bra. Jag tror jag ska sluta babbla på om den här väskan och gå och ta en bit choklad nu. (Men jag tycker inte ni ska vara med och tävla för jag vill ha större chans och vinna...)

Bild : http://www.spelldesigns.com/

1 comment:

  1. Sv: Nejnej! Gifen är ifrån vacksta haha... jätte gammal. Flyttar in i studentboendet 3:e november, så bilder kommer runt då :>

    ReplyDelete