Monday 12 November 2012

Blue thread

Ny vecka i skolan och det är dags för the final piece för det här projektet. Så det var bara att börja idag. Vi ska använda oss av materialet ifrån jackan. Så vi får nog se hur det går. Har till stora delar endast tagit bort de stora bitarna av blått på min jacka. Är inte klar än, så har endel arbete och göra och har ont i fingrarna. Efter plugget väntade lilla Linn på min och vi drog till en second hand butik och kollade lite. Sen blev det hemfärd och middag hemma.

Ajuste, berättade inte om igår heller. Igår flyttade Linn in hit till på onsdag och Elsa och Nicolin åkte hem till Sverige. Så igår var Linn och jag till Camden och sedan en sväng i Stratford / Westfield och en liten sväng till Hackney. För Primark i Westfield hade bara rosa underlackan och det var ett nej tack ifrån mig. Köpte även en väska jag har spanat på ifrån topshop. Kan visa någon dag.

translation:
Then a new week has started and it was just to start to work on the final piece for this project. Most of my time today I spent trying to take away most of the blue thread. Which has gone pretty well but now my fingers hurt. Anyway, after school I meet Linn and we went to a secondhand shop and then home and eat dinner.

Right, I never told you about yesterday. Linn moved in to my room, until wednesday. Elsa and Nicolin went back home to Sweden yesterday. And yesterday Linn and I went to Camden, Startford / Westfield and Hackney. Bought sheets from Primark and then a bag I have had an eye for from Topshop. Probably gonna show you some day soon. 

No comments:

Post a Comment