Thursday 1 November 2012

hello november


Nu är det november och kylan kryper närmare och närmare. Men det gör inget. Dock gör det lite att man inte ser lika mycket löv här som man gör hemma i Sverige. Jag älskar lövskiftningen och allting är så fint.

Ska vara i skolan idag vid kvart över två. För jag har personal tutorial klockan halv tre, (alla har olika tider) och så ska man vara där en kvar innan. Kommer nog åka in när jag har gjort mig i ordning och är klar. Vi hade lite problem att ta oss in igår. Så kan man ju alltid strosa runt lite på gatorna innan, för skolan ligger ju mitt i city.

Men igår var det oktober och igår var det en vecka tills jag får besök ifrån Sverige. Så roligt det kommer bli. I skolan igår så jobbade vi i 3D och gjorde torrnåls tryck. Riktigt roligt. :) 

No comments:

Post a Comment