Wednesday 7 November 2012

Oh happy day.

Gud, i natt sov jag så sjukt dåligt. Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Har väl för mycket på huvudet. Ska snart ta och duscha och sedan kanske försöka krypa ner och sova. Om jag lyckas. Men måste leta lite referenser till skolan först.

Så dagens skolarbete. Vi sorterade om våra space och sedan var det 3D-samples som gällde. Vilket gick helt okej. Kunde väl varit lite mer kreativ men i alla fall. Sedan efter skolan satt mina härliga vänner där och väntade på mig i receptionen på skolan. Så härligt att träffa dom!! Gjorde hela min dag så mycket bättre.

translation:
Today in school we sorted out our space, which ended up taking the whole morning until lunch. Then after lunch we did some 3D-samples. Which went pretty good, could have gone better. Anyway, after school my friends were waiting on my in the reception. It was so nice to see them. It totally made my day. But now I'm gonna shower and look for some references for school.

2 comments:

  1. I really love what u have done.. It looks great and ur work space always looks creative :)...

    ReplyDelete