Tuesday 20 November 2012

The final piece of Protection

Eftersom jag går halvdag på tisdagar och Erika lika så, bestämde vi oss för att fota våra final piece från det första projektet Protection. Erika visste vart hon tyckte vi skulle fota och det blev as bra. Så här ovan har ni min final piece ifrån protection på Erika. Super coolt. Så det var nästan slutet på det projektet. Måste fortfarande göra klart skeatchbooken, genom att sätta in dessa bilder och sätta ihop mina portfolio sheets för det projektet. Men när det nästan är slut på det så tänkte jag att det skulle få vara slut på min förra headers tid också. Så nu har jag en ny. Fotad av Linn när hon var här. Smått knasig, men det är så livet och man själv är.

Today after school Erika and I had decided to shoot our final pieces from the Protection project. Which went pretty well. So that kinda brings that project to the end. But I still have a few things left to do. But since it almost came to an end I decided that my last headers time had come to an end. So now I have a new one, photographed by Linn. A little bit weird, but what isn't?

No comments:

Post a Comment