Monday 24 December 2012

Girls With Class Don't Need a Glass.


Så har man landat hemma efter julfirandet. Det var super härligt och jätte god mat och jag har en sån underbart härlig släkt. Sitter just nu i min nya kofta som jag har gått och suktat efter länge, lite för länge. Men hade önskat mig den så kunde inte gå och köpa den. Men jag fick den och är så glad just nu. Kommer att bo i den ett tag när jag kommer tillbaks till London. Sedan tänkte jag presentera två andra presenter som jag fick av min syster. Hon tycker tydligen jag ska bli duktig på att ragga. Hon ser mig väl som värsta party bruden eller något. Hahahhaaa.

Arrived home awhile ago. It was super nice and I love my family. Right now I'm sitting in my new cardigan. Which I have been longing for every time I've been in a Monki Store and now I have it! and I love it. Will probably live in it for a while when I arrive in London. Then I just wanted to show two gifts my sister gave me. Apparently she thinks I'm a party girl or something. Hahahaa. 

No comments:

Post a Comment