Sunday 9 December 2012

Så var vi på äventyr...

 Denna dag till ära är jag inte bakis trots utgång igår. Score för min del! Då jag varit riktigt bakis de senaste gångerna vi har festat. Igår förfestade vi lite hos Sohair och sedan drog vi till ett ställe vid namn Anaya. Väldigt litet ställe som spelade bara R&B musik. Ingen höjdare i min musik värld. Men vafaan, det gick hyfsat att dansa till. Men tror det inte blir fler rundor dit. Annars så är det så att idag söndag firar jag 3 månader i London. Woop woop!!

Today I woke up not hangover. So awesome! Since the last times we been out drinking I always have had the worst hangover the next day. Yesterday we had a little preparty at Sohairs place and then we went to a place called Anaya. A very small place that only played R&B music. Not really my type of place but it was a good night. Anyway today I'm celebrate 3 months in London. Woop woop! 

1 comment:

  1. SV: jag det är så sjukt härligt!! du vet ju hur det va med Fredrik, han tyckte inte om när jag skrattade, ville aldrig göra ett skit osv...André är helt tvärt om!!! Det är så skönt och jag mår så bra av honom!! <3 Jaaa jag vet så jävla cooolt och sexigt!! Han lovar att inte lämna mig i backen dessutom :D som faktiskt Fredrik gjorde när han skulle lära mig åka skidor -.-' .....

    Skönt för sig att komma ut och inte deppa längre! ditt hår är dessutom snyggare än vanligt så kör hårt hjärtat!! :D <3

    ReplyDelete